Waarom Van Asperen

20 redenen om patiënt te zijn

We doen er alles aan om u zo comfortabel mogelijk de best mogelijke mondzorg te geven. Met onderstaande redenen willen wij u laten weten waarom wij voor u de juiste Tandarts zijn.

1.Van Asperen Tandheelkunde heeft uw gezondheid hoog in het vaandel

Als patiënt kunt u dus altijd bij ons terecht. We een compleet aanbod van tandheelkundige zorg. Om uw gebit gezond te houden.

2. Van Asperen Tandheelkunde biedt tandheelkunde voor iedereen

U bent altijd van harte welkom. We richten ons niet op een specifieke doelgroep. Het maakt niet uit welke leeftijd u heeft, wat u verdient of wat uw geloof is. Van Asperen Tandheelkunde maakt geen verschil tussen de ene mond en de andere.

3. Van Asperen Tandheelkunde heeft alle begrip voor angst

Bent u bang voor de tandarts? Laat het even weten, dan houden we daar rekening mee! We nemen dan extra tijd voor u en doen niets voordat u zich er prettig bij voelt. Onze ervaring is dat patiënten na de behandeling vaak zeggen dat het allemaal best meeviel. En bedenk: u bent zeker niet de enige.

4. Bij Van Asperen Tandheelkunde krijgen pijnklachten altijd voorrang

Pijnklachten zijn erg vervelend. Daarom krijgt u bij pijnklachten altijd voorrang; u kunt bijna altijd dezelfde dag nog geholpen worden. We reserveren hier gewoon tijd voor bij het plannen van onze diensten. Dat kan doordat we met meerdere tandartsen werken.

5. Bij Van Asperen Tandheelkunde is het comfortabel wachten

Wanneer u moet wachten proberen we het voor u zo aangenaam mogelijk te maken. Dat doen we bijvoorbeeld door een plezierige omgeving te creëren en voor voldoende tijdschriften en kranten te zorgen. Ook aan de kinderen wordt gedacht; er is een speciale speelhoek met televisie aanwezig. Bovendien draait onze planning altijd op volle toeren om de wachttijden tot een minimum te beperken.

werkwijze

6. Bij Van Asperen Tandheelkunde staan uw wensen voorop

Een gezond gebit is een waardevol bezit. Uw tanden verdienen daarom de grootst mogelijke aandacht. Maar dat geldt ook voor uzelf. Want eerlijk is eerlijk: een bezoek aan de tandarts is voor de meeste mensen geen pretje. Wij realiseren ons dat als geen ander. Daarom bieden we u niet alleen de beste tandheelkundige zorg, maar ook een klantgerichte aanpak en een persoonlijke begeleiding.

7. Van Asperen Tandheelkunde is altijd bereikbaar

Heeft u een vraag? U kunt ons telefonisch bereiken tijdens onze ruime openingstijden. Mocht de praktijk gesloten zijn, kunt u altijd uw vraag aan ons mailen via info@vanasperentandheelkunde.nl

8. Bij Van Asperen Tandheelkunde krijgt u een herinnering per sms of per mail

Bang om uw afspraak te vergeten? Niet gek, u bent vast niet alle dagen met de tandarts bezig. Maar als we uw mobiele nummer of mailadres hebben, sturen we u altijd een sms of e-mail ter herinnering. Dat is voor ons een kleine moeite.

9. Van Asperen Tandheelkunde heeft een plezierige wachtruimte

Zeg nou zelf: wordt u het liefst behandeld in een koude, zakelijke ruimte of in een comfortabele tandartspraktijk? Wij kiezen voor het laatste: we doen onze uiterste best om onze praktijk mooi te maken, zodat we u in een prettige omgeving kunnen ontvangen. Uw tanden worden er niet gezonder van, maar het naar de tandarts gaan wordt zo wel een stuk plezieriger. Bij ons kunt u gebruik maken van IPad om uw wachttijd aangenamer te maken.

10. Bij Van Asperen Tandheelkunde hebben we speciale aandacht voor kinderen

We besteden veel aandacht aan kinderen en hun melkgebit. Het is immers belangrijk dat zij spelenderwijs kennismaken met de tandarts en alles wat bij een gezond gebit komt kijken. Ook de ouders vertellen we uiteraard alles over het gezond houden van het melkgebit.

11. Bij Van Asperen Tandheelkunde vinden we het kennisniveau van onze medewerkers belangrijk

U wordt behandeld door tandartsen die permanent worden bijgeschoold. Zo profiteert u altijd van de laatste inzichten en technieken. Zij volgen de vele ontwikkelingen in ons vak op de voet en zorgen ervoor dat zij allemaal op de hoogte blijven. En zo bent u altijd in vakkundige handen. We hebben ook alle disciplines in huis, waardoor we u nooit hoeven te verwijzen naar een onbekende tandarts.

12. Bij Van Asperen Tandheelkunde vinden we dat voorkomen beter is dan genezen

Preventie is essentieel voor het behouden van een gezond gebit. We bieden u daarom tijdens, rondom en naast de behandeling veel informatie over hoe u uw gebit gezond houdt. Dit doen we met poetsinstructies, controles, röntgenfoto’s, fluoridenadviezen, voedingsadviezen en uitgebreide informatie op de website.

13. Bij Van Asperen Tandheelkunde vertellen we wat we doen

Waarschijnlijk bent u niet thuis in de wereld van de tandheelkunde. Toch wilt u graag weten wat de tandarts doet in uw mond. Tijdens de behandeling kunt u dit echter moeilijk vragen. Daarom vertelt ons team altijd vooraf duidelijk wat er gebeurt. Daarnaast staan onze behandelingen ook uitgebreid beschreven op onze website.

14. Bij Van Asperen Tandheelkunde krijgt u betere resultaten dankzij de microscoop

Wanneer de gezondheid van uw gebit moeilijk met het blote oog te beoordelen is, werken we met een microscoop (endodontoloog). Daardoor halen we bij diverse behandelingen veel betere resultaten. Zo kunnen we problemen veel nauwkeuriger in kaart brengen en veel gerichter aanpakken.

15. Bij Van Asperen Tandheelkunde bepaalt u zelf de kleur van uw tanden

Of iets mooi is of niet, is heel persoonlijk. Dat geldt ook voor de kleur van uw tanden. Daarom kunt u bij ons zelf de kleur van uw kroon, brug, facing of lumineers bepalen, evenals als de stand en de vorm. Uw tandarts adviseert u uiteraard, maar de keuze is geheel aan u.

16. Mijn tandarts, maar ook mijn mondhygiëniste

De zorg voor uw mond beperkt zich bij Van Asperen Tandheelkunde niet tot de tandarts en zijn of haar team. Omdat we uw gebit graag optimaal in stand houden, werken er ook mondhygiënisten bij Van Asperen Tandheelkunde. Zij zijn gespecialiseerd in het voorkomen van problemen in uw mond. Hiervoor geven zij adviezen, maar gebruiken ze ook moderne apparatuur.

17. Bij Van Asperen Tandheelkunde zijn we gespecialiseerd in implantaten

Ook als uw tanden of kiezen niet meer te behouden zijn, is er vaak een oplossing: bijvoorbeeld in de vorm van implantaten. Deze kunstwortels bouwen we weer op tot bruikbare tanden en kiezen, zodat u goed kunt blijven eten. Zelfs bij een volledig kunstgebit of een klikgebit bieden implantaten een oplossing. Onze implantoloog plaatst de implantaten overigens zelf. Dit gebeurt uiteraard met de grootst mogelijke zorg.

18. Bij Van Asperen Tandheelkunde stopt de zorg niet bij onze voordeur

Sommige behandelingen voelt u ook nog als u thuis bent. Daarom bellen we bij deze behandelingen na een paar dagen even op, om te horen hoe het met u gaat en te peilen hoe uw gebitsgezondheid is. We vinden het nu eenmaal belangrijk om te weten hoe het met u gaat.

19. Bij Van Asperen Tandheelkunde heeft u geen zorgen over betalen

U hoeft na uw behandeling niet meteen af te rekenen. Dat scheelt u een hoop zorgen. Uw nota wordt namelijk doorgestuurd naar uw verzekeraar. Indien uw zorgverzekeraar niet alles dekt, ontvangt u alleen een restnota over het bedrag dat de verzekering niet dekt.

20. Ruime openingstijden bij Van Asperen Tandheelkunde

Heeft u het druk en vindt u het lastig om midden op de dag naar de tandarts te gaan? Van Asperen Tandheelkunde heeft extra ruime openingstijden. Zo denken we graag met u mee.

Of ga direct naar:

AANMELDEN PATIENT

AFSPRAAK AFZEGGEN

AFSPRAAK MAKEN

ALGEMENE TANDHEELKUNDE

ENDODONTOLOGIE

FOLDERS

IMPLANTOLOGIE

KINDERTANDARTS

KLACHTENREGELING

LOGOPEDIE

OPENINGSTIJDEN

ORTHODONTIE

TARIEVEN

TEAM

VIP BEHANDELING

VERWIJZERS