Afspraak afzeggen

Uw afspraak afzeggen

Het kan gebeuren dat u verhinderd bent, waardoor u een afspraak niet kunt nakomen. Neemt u dan zo snel mogelijk – maar uiterlijk 2 werkdagen van te voren – telefonisch contact met ons op: 0515 – 572353
U kunt dan meteen een nieuwe afspraak plannen.
De praktijk is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag 8.00-12.00 en 13.00-16.00 uur. Op vrijdag alleen van 8.00-12.00 uur.

Buiten praktijktijden kunt u uw verhindering ook via info@vanasperentandheelkunde.nl aan ons doorgeven.

Door uw verhindering tijdig door te geven, voorkomt u dat het behandelteam vergeefs op u wacht. Tevens stelt u ons in staat iemand anders te helpen in uw plaats.

Wanneer u iets buiten uw macht overkomt, waardoor u een afspraak niet tijdig kunt afzeggen én niet kunt nakomen, stelt u ons dan zo snel mogelijk achteraf op de hoogte.

Uw afspraak niet (tijdig) afgezegd; wat dan?

Indien een afspraak niet tijdig of in het geheel niet wordt afgezegd, dan brengt dit kosten met zich mee. De kosten zijn afhankelijk van de gereserveerde tijd in de agenda. Deze kosten worden niet door een zorgverzekering vergoed. Wanneer iemand afspraken bij herhaling niet nakomt, zullen wij de behandelrelatie beëindigen.

Mail-service

Wij  proberen onze patiënten zoveel mogelijk te ondersteunen. Om te voorkomen dat een afspraak vergeten wordt, sturen wij per mail een herinnering. Onder Afspraak maken treft u de uitleg van deze mail-service.

 Vragen?

Op onze website vindt u antwoord op de meest gestelde vragen. Ook kunt u uw vraag stellen via de website of bellen naar 0515- 572353.